O nama

Škola je namijenjena osobama koje se žele baviti pjevanjem i sviranjem na profesionalnoj ili amaterskoj razini i koje zadovoljavaju minimalni stupanj nadarenosti, a žele stručno vodstvo, akademski obrazovan mentorski kadar i razrađene pograme podučavanja koji već 9 godina donose odlične rezultate.

U našoj školi ne postoje stupnjevi obrazovanja jer je svaki pjevač i instrumentalist poseban jer su razine umijeća različite kao i glazbeno iskustvo. Stoga smo usmjereni na njegovanje individualnog pristupa prema svakom polazniku. Na individualnim satovima pjevanja polaznici usvajaju osnovne vokalne tehnike, popravljaju svoju intonaciju, usavršavaju interpretaciju ovisno o glazbenom stilu na kojem rade. Satovi solfeggia pomažu u osvještavanju tonskog sistema te tako olakšavaju borbu polaznika s intonativnim problemima, dok višeglasno pjevanje u ansamblu omogućava polazicima koji nemaju problema s intonacijom da osvijeste svijet harmonije i iskuse radost zajedničkog muziciranja. Nastava u studiju namijenjena je polaznicima koji su nadomak profesionalnom bavljenju pjevanjem te im omogućava snimanje profesionalnoga promo-materijala.
Javni nastupi su naša uža specijalnost. Naši polaznici iskusili su nastupe na mnogim zagrebačkim pozornicama što im, osim samopouzdanja i rješavanja treme, donosi nezaboravno iskustvo i bolji uvid u glazbenu profesiju.
P
edagozi u našoj školi su profesionalci, aktivni i uspješni u svojim profesijama, većinom diplomirani akademski glazbenici sa višegodišnjim estradnim iskustvom i polaznici brojnih radionica i tecajeva za usavršavanje u Hrvatskoj i inozemstvu:
Naši nastavni predmeti
Pjevanje- Vokalna tehnika

Usprkos urođenom talentu i sposobnostima umjetničko pjevanje se mora trenirati jer ono stvara navike i reflekse koji ga kreiraju i usavršavaju. Iznimno je važno tehniku pjevanja postaviti da bude što objektivnija, jasnija, slikovita, da se lakše uči i kontrolira.
Pjevačke funkcije su ispravno disanje, koje je motorna snaga za proizvodnju glasa; grkljan, koji neposredno proizvodi zvuk; rezonator ili prostor, šupljine koje oblikuju ton proizveden u grkljanu; ljudska psiha i cijeli živčani sustav koji upravljaju unutarnjom harmonijom pjevača. Sve to realizira tehnika pjevanja koja uspijeva uskladiti te neizostavne funkcije u radu pjevačkog aparata, te čine savršeno organiziran pjevački mehanizam.
Nastava u studiju - Studijsko snimanje

Snimanje započinje upjevavanjem ako je potrebno, pronalaženjem ugodne pozicije i visine mikrofona pjevača u prostoriji za snimanje. Potom namještamo omjere u slušalicama isprobavamo kako će pjevaču biti najlakše čuti snimku i svoj glas u slušalicama. Pjevač razvija vlastiti ritual snimanja, nekima je lakše snimati cijelu pjesmu, nekima je lakše dio po dio, nauče se kritično slušati sami sebe bez da ih obeshrabri manje uspješni dijelovi, obzirom da ih mogu ispraviti. Razvija dovoljnu dozu samokritičnosti kako bi pjevač napredovao i stekao samopouzdanje u vlastitu procjenu što se može popraviti. I na kraju pri dodavanju efekata na finalnu snimku uči što se sve može koristiti od efekata kako bi glas na snimci došao do punog izražaja.
Scenski izraz - Dramska radionica

Cijela mudrost se može svesti na nekoliko riječi: glas, tijelo, emocija. To su tri međuovisna dijela svake osobe, a njihovo kontroliranje i pravilno usklađivanje je ono što se uči.
Osvještavanje sebe ne može biti nešto namjerno – budući da je to radnja koja kreće iz podsvijesti – potrebno je svijest uposliti nečim drugim da bi podsvijest pokrenula svoju mašineriju. Poznavanje svih elemenata scenskog izraza potrebno je da bi izvođač bio kompletan.
Neki su spretniji u vokalnoj tehnici, neki dramaturški osvajaju. Sugestivna, iskrena i izražajna izvedba nam je cilj, a taj cilj je ponekad skriven jer kad svjesno pokušavamo doći do njega, sprečavaju nas navike i naučeni strahovi. Do ostvarenja njega dolazi se kombinacijom vježbi rada na tijelu te vježbi rada na mašti.
Za potpuno i predano izvođenje teksta pjesme potrebno je puno više od same vokalne tehnike. Ovisno o odabiru pjesme, prepoznavat ćemo na koje bismo sve načine mogli shvatiti tekst. Pjesmu ćemo „razlomiti“ na slike, misli, a ne samo na čiste stihove. Ustanovit ćemo kakvu atmosferu pjesma nosi, o čemu se radi u pjesmi, što želimo reći tom pjesmom. Otkrivanjem atmosfere pjesme, učit ćemo opuštati i slušati svoju maštu, drugim riječima, učit ćemo se igrati. Otkrivanjem emocije koju želimo prenijeti, učit ćemo raspoznavati i cijeniti sve emocije, čitavu paletu iz koje onda možemo birati onu koju želimo iznijeti.
Naučit ćemo nekoliko vježbi za osvještavanje vlastitog tijela i pozicije u prostoru. Opuštat ćemo se i uz kombinaciju disanja i „skeniranja“ tijela upoznati pobliže i intimnije sebe. Plesat ćemo bez koreografije, bez koraka, tražit ćemo pokret koji dolazi iznutra, pokret koji tijelo želi. Učit ćemo slušati svoje tijelo.
Svatko će za sebe probati naći pravi način za izvođenje pojedine pjesme i odgovoriti na pitanje što njome želi reći.
Ovakva radionica može poslužiti kao poligon za doticaj sa sobom. No ipak, onaj najintenzivniji rad dogodit će se unutar pojedinca u trenutku kada će on biti spreman na promjenu.
Ne postoje univerzalna, brza rješenja i ne postoji jednadžba primjenjiva na sve. Ovdje ćete dobiti nekoliko vježbi, alate s kojima ćete se kasnije sami morati služiti. Sustavan i dosljedan rad na sebi doprinosi cjelovitosti izvođača.
Svatko može, ukoliko to odluči, u svom tempu, u svom ritmu, u svom omjeru i svojom željom postati sretniji, mirniji, opušteniji – jednom riječju – jednostavniji.
Na sceni nam trebaju istina i sloboda, njima ćemo se voditi.
Završni cilj je, dakako, scenski uspješna izvedba pred publikom.
No, taj cilj nam je skriven. Pustimo neka se dogodi, a mi se igrajmo!
Višeglasno pjevanje - Mikrofon Ansamble

Cilj višeglasja ima više dimenzija. Namijenjen je svakome tko želi pjevati višeglasne aranžmane, vježbati pjevanje pratećih vokala, trenirati sluh, nadograditi solo pjevanje s višeglasnim, te otkriti talent zajedničkog kreiranja glazbe. Uz to sve glazbeno sjediniti s drugim pjevačima i otkriti čaroliju emocije kroz pjevanje u ansamblu.